Kukaan kokenut samaa? Mulla oli hyvin pitkään ratio 0.8:n paikkeilla kunnes yhtäkkiä ilmoitettiin, että minulla ei ole latausoikeuksia. Kirjoitin sinne foorumiin asiaa ihmetellen ja nyt kun yrittää mennä sivustolle niin vastauksena on "unauthorized ip".
Joku teini mahto ärsyyntyä. Ne on herkkähipiäistä porukkaa nykyään noilla suomitorrentsaiteilla saa*ana!
samassa veneessä
etpä ole aino ... itselläni ratio pyörinyt 0.9 - 1.5 välillä ja sain varoituksen sen tipahdettua isomman paketin 50Gt latauksen takia 0.65 tasolle... tämän jälkeen sain varoituksen jossa kehoitettiin nostamaan ratio kahden viikon aikana 0.7 aikaa oli tähän päivään asti. Eilen tarkistaessani ration se oli 0.74 ja uploadi hakkasi lisää kokoajan.
Äsken kun koitin kirjautua sivulle huomasin että tunnukseni on poistettu. Mitä vit**a?!?!
Siinä meni ainut suomitracker tili, vaikken sitä usein käyttänytkään niin siltikin ottaa kuuppaan.. lautaus / upload määrät olivat kuitenkin aiemman akvtiivisen toiminnan takia > 200Gt
Nyt olisi mukava päästä kasvotusten kuulemaan tili poistamisen syyn , sillä tuo ratio oli parempi kuin vaadittu minimi.. Loistavaa toimintaa kerrassaan, perssilmälläkö ne siellä valvoo?
erm
"itselläni ratio pyörinyt 0.9 - 1.5 välillä ja sain varoituksen sen tipahdettua isomman paketin 50Gt latauksen takia 0.65 tasolle..."
Tuota en ihan heti usko. BitAddictissa olevat _KAIKKI_ yli 20gigaa vievät paketit ovat freeleech joten tuo sun ration tippuminen johtuu jostain aivan muusta.
Bitaddict
mistähän saisi kutsun Bitaddictiin?
BitAddict
mulla ei ole ite henkilökohtasesti ole mitään valittamista ba:n toimintaan, ite oon pitäny ration +7.0 tasasesti ja alkuaikoina oli 3 viikkoa alle 0,6 eikä monoa tullut (ihme kyllä) joten hieman ihmettelen tuota teidän tapausta..
Kaikella kunnioituksella,
Kaikella kunnioituksella, mutta itse näen vain ihmisiä, jotka eivät osanneet noudattaa sääntöjä ja ylläpitää ratiotaan. "Niin makaa kuin petaa".
Sensuroitua aktivismia
Kierrä sensuuri | tai käytä proxya
Hit'n'Run
Lopettakaa se hit'n'run, niin pysyvät ratiotkin kohdallaan, ration pitäminen reilusti yli 1 ei ole mitenkään mahdoton haaste. Itse pyrin pitämään ration lähempänä 1.5 ja se ei ole paljoa vaatinut.
Herb is a plant.
sama kävi mulle finbytesissä
Sain saman kohtalon Finbytesissä. Ratio hitusen alle yksi, sääntöjen mukaan piti olla yli 0,7 ettei tule banaania.
Sitte eräänä kauniina päivänä yritän kirjautua sisään, niin ilmoitetaan että "Banned because of Ghost Leeching". Mielenkiintoinen syy bannata. En edes tiennyt tuossa kohtaa mitä tuo tarkoittaa.
En sitte tiedä johtuiko siitä, että nettiongelmien takia ratio oli tippunut rajusti 1,6=>0,9, ja tästä joku sitten päätellyt että huijaan selvästi. Hieman häiritsee ensin tehdä kuuliaisesti uusia torrenteja ja sitten saada banaania.
Onneksi viime aikoina Piratebaysta on alkanut suomalaisiakin löytymään, niin ei tarvitse suomitrackereille haikailla.
Bitaddict ja Finnbytes
Itse jouduin pois sen takia ,koska on 24mb/1mb netti. Ei sille voi mitään ,että on hidas upload kaista. Itse pidän konetta 24/7 ja lähetin kaikille normaalisti ,kun latasin.
Ratio oli: 0.92 tai 0.93 toivoisin saavani uuden inviten jompaan kumpaan. Vaihdan ,vaikka nettinopeutta ,jos se on siitä kiinni. Saahan noi kaikki tiedostot ladattua muulatakin. Mutta siellä oli hyvä ilmapiiri ja JNE.
t:smart1
Tuskin
Et sinä Smart1 sen takia joutunut pois että sinulla on 24mb/1mb netti. Vaan sen takia että otit enemmän kuin annoit.
1mb uppikaista on Suomen yleisin. Oletko varma että ratiosi oli 0.92 tai 0.93 Mikä sun nimemerkki oli tuolla. Voisin kysyä miksi lensit pihalle. Varokkin jos jätät jotain kertomatta. En rupea huijareiden ja huonon ration omaavien puolesta mitään kyselemään. Uutta kutsua sulle ei kukaan uskalla antaa. Lentää meinaan kutsuja ja kutsuttu pihalle. Pois potkittuja ei saa takaisin kutsua.